Estúdio Felipe Couto's profile

Estúdio Felipe Couto | Branding




Cliente
Estúdio Felipe Couto

Entrega
Identidade Corporativa
Estratégia de Branding


O Estúdio Felipe Couto é um estúdio de design autônomo focado em desenvolvimento de Identidades Corporativas e Estratégia de Branding, sendo especialista em unir o propósito da empresa com o propósito do seu consumidor de maneira única e distuptiva. O desafio do projeto foi um reposicionamento de marca para marcar uma nova fase do estúdio.



Client
Estúdio Felipe Couto

Delivery
Corporative identity
Branding Strategy 


Estúdio Felipe Couto is an autonomous design studio focused on the development of Corporate Identities and Branding Strategy, specializing in uniting the company's purpose with the purpose of its consumer in a unique and disruptive way. The challenge of the project was a repositioning of the brand to mark a new phase for the studio.









Para isso foi desenvolvido um símbolo para representar a união de diálogos, ao mesmo tempo que se apresenta como a quebra de uma caixa, expressando a ideia que temos que sair do meio comum para pensar diferente e chegar num resultado único.


For this, a symbol was developed to represent the union of dialogues, at the same time that it presents itself as the breaking of a box, expressing the idea that we have to leave the common environment to think differently and arrive at a unique result.








www.felipecouto.com




Estúdio Felipe Couto | Branding
Published:

Project Made For

Estúdio Felipe Couto | Branding

Published: